Primer d’ESO visita la Torre d’en Dolça

El dijous 25 de maig de 2017 els tres cursos de primer d’ESO van visitar l’espai natural de la Torre d’en Dolça. L’activitat, organitzada per l’Ajuntament de Vila-seca, pretén donar a conèixer als nostres alumnes el valor natural, històric i paisatgístic d’aquest espai verd. Guiades per les monitores de l’empresa Limonium, els alumnes van anar completant un quadernet per aprendre els conceptes més importants de la fauna, la vegetació i la geologia de la zona. Alguns joves van conèixer per primera vegada què és una cabana de pedra seca, que les llacunes serveixen per depurar l’aigua de forma natural o que la gralla, un ocell relativament poc freqüent per aquí, ha fet de la torre el seu espai preferit per a nidificar..

Andreu Faro, Laura Nomen i Joan Crusells, professors acompanyants.