Presentació de cd del Dia Mundial de la Poesia

El dia 21 de març a l’INS vam celebrar el Dia Mundial de la Poesia, amb la lectura del poema La poesia, de la poeta mallorquina Antònia Vicens en català, castellà, anglès, francès, italià, portuguès i euskera. A més, també el vam poder sentir per Sant Jordi amb motiu de l’acte que va organitzar el departament de llengua catalana al gimnàs del centre.

Els alumnes encarregats de dur a terme aquest projecte, Ainara Muñoz, Ferran Millan, Cèlia Pastor, Marc Márquez, Helena Oncins, Lina Zerarka, Luca Giliberti, Mirari Riolobo i Helena Salvat el van enregistrar a Ràdio Pati i dimecres dia 7 de juny en van presentar el cd. L’acte es va dur a terme a la cafeteria del centre, a les cinc de la tarda i hi vam convidar les famílies dels alumnes de 1r d’ESO A, els que han enregistrat el cd i els seus companys.

Moltes gràcies a tots.

Rosa Sanromà. Departament de llengua catalana