Neix en Vilasequín

El passat dia 8 de març vam conèixer en Vilasequín en un vídeo del canal de Youtube de l’institut.

Aquest simpàtic fantasma és el protagonista del curt animat No tinguis por, Vilasequín!, creat per a les portes obertes d’aquest any per una alumna del centre.

El vídeo ha estat  creat enterament per gent d’aquest centre com a part d’un projecte amb la finalitat de crear una petita sorpresa per a les portes obertes d’enguany.

L’animació ha estat realitzada per Roser Guzmán, de 4t d’ESO, que ha escrit, dissenyat, il·lustrat i animat aquesta breu història sobre un fantasma i la seva por a l’institut, acompanyada per música enregistrada aquí a l’INS Vila-seca pel nostre professor Eric Benito.

La realització s’ha dut a terme durant un any sencer, durant el qual es va escriure un guió, es van crear uns dissenys, es van fer una sèrie d’esbossos, es van acolorir i després es van animar. Així es com es va crear cada escena del curt.

Sinopsis del curt.

“En Vilasequín comença l’ESO aquest setembre, però no està segur de si es trobarà a gust. Assetjament, deures, professors, exàmens… Ha sentit moltes coses dolentes i ara s’haurà d’enfrontar a les seves pors i descobrir si realment l’institut és tan terrible.”

Tot i que l’argument està dissenyat per a ensenyar als nens de 6è que vindran a l’INS Vila-seca, resulta una breu història d’allò més entranyable per a tots: des de pares i professors fins a alumnes. Ja l’heu vist, vosaltres?

Roser Guzman Marquiaro, alumna de 4t d’ESO i creadora del Vilasequín.