Preestrena de MAMMA MIA al teatre El centru de Vila-seca, un projecte transversal a 4t d’ESO

El passat divendres 14 de maig, els alumnes d’arts escèniques de l’institut van estrenar el musical Mamma Mia a les famílies dels actors i actrius al teatre El centru de Vila-seca, amb aforament limitat i amb les distàncies pertinents que  demanava  aquest acte cultural.

L’estrena fou un èxit perquè aquests 16 alumnes, sota la batuta de les professores M.Marsal i M. Bermejo,  van actuar durant més d’una hora davant dels seus familiars més propers. L’obra tenia el repte de combinar el text amb les famoses cançons d’Abba, ja que els actors i actrius eren totalment novells en la tasca de cantar, ballar i parlar en públic.

Un total de 9 cançons i 10 balls que van fer el gaudi dels presents a la sala i que van satisfer els espectadors i els propis nois i noies.

A l’acte ens van acompanyar alguns docents, la inspectora de centre i els ajudants tan importants com E. Benito, que es va dedicar a les veus,el focus  i els micros; en P. Benlloch, que va gravar les veus per a la posterior gravació d’un vídeo amb qualitat; la M. Armengol, encarregada del decorats italians que ens mostraven un lloc mediterrani ple de colors i emocions; en J.L Martin, que va gravar l’obra sencera així com en Jordi Bosque, encarregat del manteniment i el transport dels materials.

Tota una síntesi de professionals i alumnes que van fer que l’obra fos tot un èxit.

A tots ells, enhorabona i moltes gràcies als alumnes de 4t de visual i plàstica que van realitzar el decorat juntament a les seves professores: la Marta i la Sandra. Felicitacions als actors i actrius!

Ara el repte és representar-la al centre però… com?

Si us ve de gust, en teniu un aperitiu al youtube del centre.No us decebrà,segur.

Mercedes Bermejo, professora d’Arts Escèniques