La van trobar surant al port

Cada any l’institut Vila-seca presenta alumnes de 2n batxillerat al premi port de Tarragona. És un concurs per a joves estudiants que demostren les seves habilitats creadores a l’hora d’escriure un relat curt: d’entre les normes que els participants han de seguir, la que més destaca és que s’ expliqui un fet que succeeixi al litoral tarragoní. Enguany l’alumna Andrea Corral de 2n batxillerat A hi ha participat. Tot i la pandèmia que estem vivint i que ha  fet anul·lar molts actes i esdeveniments, aquest concurs ha pogut sobreviure pel fet que tot era on line.

I ahir es va saber el veredicte: l’Andrea no ha guanyat el primer premi però sí que ha estat seleccionada perquè el seu conte acabi formant part d’un llibre en format digital. Tota una bona elecció per part del jurat. No us explicaré de què va el conte tot i que ho podeu intuir pel títol: això ho deixo per vosaltres quan el pugueu llegir i de ben segur que no us defraudarà gens.

Montse Marcè