Introducció al món del vi

El passat dia 12 de novembre,  els alumnes del PFI van tenir un taller d’introducció al món del vi durant tot el matí.

Aquest taller va ser un gran èxit i va ser impartit per la nostra companya Roser Virgili, professora de tecnologia i experta sommelier, a qui  agraïm molt tot el temps que va dedicar a explicar-nos tantes coses interessants sobre el món del vi.

Els nostres alumnes van aprendre,  entre d’altres coses, què és el vi, quins tipus de raïm destaquen en la nostra zona, com s’elabora el vi blanc, rosat i negre, i quines són les DO més importants que trobem a Catalunya. A la recta final,  van participar en un tast de vi per a percebre les fases de la degustació i fer l’anàlisi sensorial d’allò que podem trobar en un vi.

Departament de PFI