Inici comissions de treball

21 de setembre de 2016

Ja han començat a treballar les comissions de l’institut
El nostre centre organitza una sèrie de comissions per tractar monogràficament àrees d’especial interès. Es debat i es planifiquen accions. En aquestes comissions hi participen professors i també alumnes. Les comissions del present curs són: informàtica-TAC, medi ambient, festes d’activitats, biblioteca, convivència, diversitat i pedagògica. A més tenim l’associació esportiva que es dedica al Pla Català de l’Esport. En aquest curs, la novetat és que la Comissió de solidaritat s’encarregarà del projecte del Comitè Oscar Romero que específicament buscarà recursos per ajudar a alumnes de països de Llatinoamèrica. Els alumnes participen en la comissió de medi ambient com a delegats mediambientals i també a la de la biblioteca com a biblionautes.

Mosquis. Redacció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *