Festival de Sant Jordi 2019

enguany hem tornat a celebrar el tradicional Festival de Sant Jordi. És una ocasió especial per fer entrega dels premis dels diferents concursos que s’han convocat  al nostre institut al llarg del curs.  Així doncs, es van repartir els premis del Departament de Castellà , Verde que te quiero verde,  i el premi al millor Bookface, organitzat per la Comissió de Biblioteca. També els guardons als millors Microrelats en català, el Premi al Millor calidocicle i al Pi relat, atorgats pel Departament de Matemàtiques, així com diferents distincions esportives.

Es va aprofitar l’ocasió per presentar les darreres novetats adquirides per  la biblioteca del centre.

L’entrega de premis es va alternar amb diverses actuacions, com la de l’alumna de 4t d’ESO Jia Hui Yan, la dels alumnes de música dirigits pel professor Raül París, que van interpretar la peça LaFlama,  i la recitació en diverses llengües del poema Música de l’ànima, feta per part dels alumnes de l’aula d’acollida.

Moltes felicitats a tots! El proper any hi tornem!

Ruth Segado. Coordinadora LIC