Cursa solidària 2019 a l’INS Vila-seca

Com ha anat succeint en els darrers cursos, el passat divendres 26 d’abril, des de les 11.30hs fins a les 14.30 hores, vam celebrar la Cursa Solidària al nostre centre amb la finalitat de continuar recaptant fons per becar a nens i nenes de Colotenango (Guatemala).

Es va a dur a terme les següents activitats:

1.     L’AMPA del nostre institut va col·laborar mitjançant la donació d’un esmorzar de franc a tot l’alumnat i professorat, independentment que l’alumnat hagués o no participat i aportat 1 euro solidari per poder participar a la Cursa Solidària.

2.     L’aportació voluntària de cada alumne va ser d’1 euro solidari. A canvi,  se’ls entregava un dorsal per poder participar a la Cursa i tenir dret, en cas de guanyar, a un petit obsequi com a premi, a banda de l’esmorzar de franc.

3.     L’alumnat de 3rESO va rebre una xerrada de sensibilització sobre “Experiències de Viatges al 3r món” a càrrec de Cori Morcillo, membre del Comitè Óscar Romero i testimoni de primera mà (per la seva experiència) del mode de vida i situació que viuen aquests nens i nenes de Colotenango i Nicaragua.

Tant la cursa com la participació va ser tot un èxit i una jornada lúdica molt divertida i participativa. Vam recaptar entre tots 605 euros, diners que aniran a Colotenango per tal de continuar becant als nens i nenes d’aquest indret perquè puguin estudiar durant l’any sencer.

Aquest any, juntament amb el primer recapte que vam portar a terme durant el mes de desembre, hem recaptat una quantitat més gran que  la d’anys anteriors: un total de 1600 euros, cosa que permetrà poder becar a uns 15 nens i nenes de forma completa durant tot l’any escolar. PODEM ESTAR MOLT SATISFETS AMB L’APORTACIÓ QUE HEM FET. GRÀCIES!

Silver Linares. Coordinador