Festival de Nadal 2019-2020

El nostre centre ha celebrat, potser, el festival de Nadal més musical de tots.

Però aquest any es va realitzar en dues parts: la primera, el 21 de desembre i la segona, a la tornada de vacances. En un gimnàs ple de gom a gom, alumnes, professors i membres de la comunitat docent van poder gaudir de les interpretacions musicals d’una nombrosa representació de les diferents classes de l’institut dirigits i acompanyats pels professors de música Pep Benlloch i Eric Benito. El públic va fruir amb actuacions molt variades. A banda de les interpretacions musicals vam tenir coreografies, monòlegs, mims i curtmetratges de vídeo realitzats tant pels alumnes de l’ESO com de batxillerat.

També, com és costum, es va fer lliurament dels diplomes acreditatius als alumnes amb millor expedient dels diferents cursos. Hi va haver també lliurament de trofeus de les diferents activitats esportives i del concurs de fotografies d’Instagram.

Un moment molt emotiu va ser quan alumnes de primer van llegir un text dedicat a Clemente Saiz, que tristament ens va deixar fa pocs mesos.

Com a novetat, la coral de professors va interpretar amb ganes i mestria la cançó popular italiana “Bella ciao”. El mateix grup de docents va cantar conjuntament amb els alumnes de l’aula d’acollida una peça que va fer esclatar tot el públic present en una explosió d’aplaudiments.

Tot el festival va ser conduït per alumnes de primer que, tot i ser els més joves de l’institut, van fer gala de seguretat i saber fer durant tota l’exhibició.

Felicitem a la comissió de festes, a tots els professors, alumnes i personal que han fet possible amb la seva col·laboració i entusiasme aquestes hores de gaudi i germanor per acomiadar la primera part de el curs.

Mosquis. Redacció