Coneixem el Parc de la Torre d’en Dolça

Dins de les activitats del Pla d’Entorn promogudes per l’Ajuntament de Vila-seca, cada curs els nostres alumnes realitzen una visita al Parc de la Torre d’en Dolça.

L’activitat s’inicia a primera hora amb una xerrada per part de les monitores sobre l’aigua i les seves propietats. És una xerrada de caràcter pràctic on els alumnes, a l’aula, analitzen diferents paràmetres de l’aigua.

Seguidament, els estudiants es dirigeixen al parc on,  guiats per les monitores,  aprofundeixen en el coneixement d’aquesta àrea que habitualment visitem el dia de les curses de cavalls, durant la Festa Major de Sant Antoni.

Els joves aprenen sobre el terreny diferents qüestions sobre natura, botànica o fauna que pot trobar-se en aquest espai natural. L’objectiu és aprofundir en el coneixement d’aquesta zona verda per a estimar-la, protegir-la i, en definitiva, posar-la en valor com a espai privilegiat del qual gaudim els vila-secans.

Mosquis. Redacció.