Carnaval en temps de pandèmia

El nostre institut té un afecte especial al dia de carnaval. Cada any, al febrer, veiem disfresses pels diferents espais del centre.

Enguany, direcció ha donat permís perquè els alumnes vinguin disfressats el 12 de febrer. Aquest divendres vam veure força alumnat vestit amb pijames multicolors i altres propostes: personatges de televisió, de pel·lícules o protagonistes d’animes es van passejar pel recinte.

El professorat també va posar la seva nota de color i un animat grup de docents va acudir al centre vestits d’indis, Pikachus, un felina Cat Woman, un original soldat de plàstic de Toy Story i fins i tot un troopper de Star Wars que es va dedicar a anar per les aules acompanyat d’alumnes de tercer per tal de detenir aquells estudiants que no es portaven bé a classe. Tot en nom de l’imperi de l’educació, és clar.

La pandèmia ens va robar el carnaval als carrers però no va aconseguir fer-ho als passadissos de l’institut.

Mosquis. Redacció