Una setmana de 10

La setmana del 16 al 22 de gener van vindre els alumnes francesos del Collège Clémence Isaure de Toulouse a conviure amb els alumnes de l’institut Vila-seca.
Van aprendre les tradicions de Vila-seca i van tindre la sort de viure les festes de Sant Antoni, en les que es van celebrar diverses activitats a les que van acudir amb molt d’interès.
La nit del 16 vam anar a l’envelat de Vila-seca, a les carpes, situades a les afores, on intervenien dos DJs que van donar ambient juvenil a la festa.
El dia de Sant Antoni va ser festiu i vam aprofitar per fer un pícnic tots junts a la Torre d’en Dolça. Va ser una oportunitat per conèixer aquest parc natural.
El dimecres vam realitzar una excursió a Barcelona on vam visitar el parc Güell, la Sagrada Família, l’ajuntament de la ciutat, la catedral i vam anar pels diferents carrers i per la Rambla, fins arribar al centre comercial Mare Magnum. Va ser un dia ple d’emocions.
El dijous, els francesos van visitar el poble, guiats pel Ramon Setó i la seva dona, la Maria Estradé. Més tard, tots junts vam anar a l’ajuntament on ens va rebre la regidora Manuela Moya que ens va explicar diferents aspectes del poble. A continuació, l’institut ens va convidar a menjar el plat tradicional, la paella.
El divendres, els francesos van visitar la Tarraco romana.
El dissabte vam gaudir d’un dia en família i, per últim, vam anar tots a la fira.
Va ser una setmana de 10!!!

Lidia Bousoño García, Noelia Torres Moreno i Júlia Trillo Álvarez (3r A)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *