Estimulem el gust per aprendre a través de l’art

A mitjans d’aquest trimestre, l’alumnat de tercer curs d’ESO ha presentat d’una forma molt atractiva i poc convencional  les  biografies dels artistes més destacats de la història de l’art. Molts d’ells s’han sentit atrets pels moviments artístics de principis del segle XX, artistes cubistes, impressionistes, fauvistes … Per altra banda també hem volgut donar presència a la  figura de la dona artista, silenciada i apartada tants anys dels llibres d’història. De la mateixa manera cal destacar els alumnes que s’han  deixat captivar pel clàssics, els mestres del Renaixement i el Barroc.

Tots els treballs s’han presentat en un suport tridimensional on els alumnes han demostrat una gran capacitat creativa i artística. Esteu tots convidats a gaudir d’aquesta exposició que de ben segur no us deixarà indiferents!

Marina Sánchez Bosch, professora de Visual i Plàstica.