Visita a la Sèquia Major de Vila-seca

El dilluns dia 25 de febrer, els alumnes de 2n d’ESO van anar a la Sèquia Major de Vila-seca, un espai natural protegit que conviu entre els camps de golf de Port Aventura i el poble de la Pineda. Aquesta és una sortida organitzada per l’Ajuntament del mateix municipi que es va realitzant de fa uns anys.

Durant tot el matí els alumnes van anar fent un recorregut seguint el rastre d’animals: porcs senglars, guineus i altres mamífers. També els alumnes van poder gaudir de la natura observant diverses espècies d’ocells en els aiguamolls de la zona; van mirar les diferents plantes que viuen al voltant de l’aigua; van descobrir a través d’un joc el fartet, un peix autòcton i la gambúsia, una espècie de peix invasor. Finalment van gaudir de l’observació dels voltants en un mirador.

Lidia Ramón, Sònia Verde, Àurea Cailà i Montse Marcè.