Dia Mundial de la Poesia

El dia 21 de març s’ha celebrat a tot el món el Dia Mundial de la Poesia. Hem  participat en aquesta data tan especial amb la recitació del poema Podries, de l’autora Joana Raspall, en el marc de la residència d’avis de Vila-seca. El nostre institut s’ha afegit a aquesta iniciativa juntament amb la resta de centres educatius del municipi.

Les nostres representants han estat les alumnes de 1r d’ESO B  Amina Roughi i Lucia Torres, que van triar el poema i que han fet una lectura molt expressiva, un cop superats els nervis inicials.

Al final de l’acte, l’Amina ha protagonitzat una actuació sorpresa, ja que ha cantat a capella la coneguda cançó Impossible, de James Arthur.

Ha estat una celebració molt especial i una ocasió única per apropar els alumnes al meravellós art de la poesia. Fins l’any vinent!

Ruth Segado. Coordinadora LIC.