Celebrem el #8M2020!

Avui divendres 6 de març ens hem avançat a la celebració del #8M2020, ja que enguany cau en diumenge.

Al llarg de la setmana, a les hores de tutoria i també el dijous a l’hora del pati, l’alumnat de l’institut ha fet activitats relacionades amb el Dia Internacional de la Dona. Eslògans, cartells, pancartes, idees i reivindicacions s’han multiplicat a les parets de l’institut per tal de recordar els drets de les dones, el respecte i la igualtat que no ens cansem de demanar.

A l’hora de l’esbarjo, els alumnes han pogut escriure aquelles idees que els bullien al cap i que volien manifestar públicament en un mural que hi ha penjat en una de les parets del pati.

Tot seguit, alguns alumnes de 1r i de 2n d’ESO han llegit un manifest davant de tot l’alumnat i el professorat i, per acabar els actes del matí, les darreres dues han visualitzat diferents pel·lícules relacionades amb el tema.

Sara Gràcia, Coordinadora Pedagògica