Lliurament del XIX Premi de Recerca per a la Pau per a treballs de batxillerat

El 22 de maig de 2024 es va donar el premi al millor treball de recerca per la pau de la Universitat de Barcelona. Aquest certamen premia als millors treballs de recerca que parlen sobre la pau. Es van presentar 44 treballs i el jurat va donar un primer premi i cinc accèssits.

El primer premi va ser atorgat a LOLA VALIENTE GÁMEZ, alumna del nostre institut, pel seu treball “Ligeros de equipaje”, la immigració andalusa a la Barcelona dels anys 60.

El primer accèssit també va ser per a una alumna de l’institut Verdaguer: JIAYI XU, pel seu treball Fort Pienc, el Chinatown de Barcelona.

Estem  molt contents de compartir aquesta notícia que dóna valor a la tasca que realitza el nostre alumnat i també el centre.

L’acte va ser presentat pel rector de la Universitat de Barcelona que va parlar de l’impacte que té qualsevol acte educatiu sobre els nois i noies i la importància de la cultura de la pau.  També va fer esment i reconeixement del talent entre els joves d’avui.

Per a la realització dels treballs de recerca de l’institut Verdaguer comptem amb la col·laboració de la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona a qui volem agrair el seu suport.

Així, moltes felicitats Lola i Jiayi, que tingueu molta sort i encert en el futur!!