Una Reina Verdastoltes orgullosa! #carnaval2020

La setmana del 17 al 21 de febrer l’Institut Verdaguer es va transformar del tot, degut a la visita de la Reina Verdastoltes, la reina de la gresca més divertida i eixerida.

La setmana va començar dilluns amb els alumnes portant una sabata diferent a cada peu, dimarts amb una corbata divertida, dimecres amb el cap decorat i dijous venint amb la cara maquillada d’un animal.

L’últim dia de la setmana, divendres, va ser festa grossa a l’Institut. Els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior “Ensenyament i animació socioesportiva” de l’Institut Les Salines van visitar-nos aquest dia per organitzar diverses activitats molt divertides relacionades amb el Carnestoltes, que aquest any es basava en les pel·lícules o sèries preferides dels alumnes.

Al final del dia, es va celebrar el concurs de ball on cada grup-classe va oferir un espectacle on mostrava una coreografia basada en una sèrie o pel.lícula. El grup de 2n d’ ESO B es va proclamar guanyador amb la seva actuació de La Purga. No us ho perdeu més abaix!

Volem remarcar l’alt nivell de l’espectacle, la originalitat i la implicació dels alumnes en aquest concurs. Als vídeos següents podeu comprovar-ho (per ordre d’actuació).

La comissió de festes

Ball de les professores Minions (fora de concurs)

1r d’ESO B – La casa de paper

1r d’ESO A – Stranger Things

4t d’ESO B – Charlie i la fàbrica de chocolata

1r d’ESO C – Star Wars

3r d’ESO B – Coreografia

2n d’ESO B – La purga GUANYADOR@

2n d’ESO A – The battle

1. Helena Harumi Miyai

Me ha encantado La Purga, obviamente porque era el grupo de mi hija y ella se ha involucrado y emocionado mucho con todo el proceso. Pero en general me encanta que los niños tengan estos espacios para crear en conjunto, dar alas a la imaginación y trabajar sus capacidades de organización, creatividad y el trabajo en equipo. Buen trabajo todos!!! y enhorabuena Lua!