Pressupostos participatius – Fem un centre de recerca en l’Institut Verdaguer!!!

Del 10 al 20 de juny necessitarem el vostre suport! Esteu atents, si us plau, a les indicacions que us anem enviant. Per més informació, cliqueu a la imatge:

1r d’ESO realitza maquetes de cèl·lules

Els alumnes de 1 ESO han realitzat unes maquetes dels tres tipus principals de cèl·lules: procariota, eucariota vegetal i eucariota animal.

• La cèl·lula és l’estructura viva més senzilla que es coneix, és a dir que és capaç de realitzar les tres funcions vitals, que són nodrir-se, relacionar-se i reproduir-se.
  • Les … ESO, ESO 1, ESO 1A, ESO 1B, ESO 1C, Portada 0

Taller de batuts saludables

Hem transformat l’aula del projecte en una cuina tres estrelles!!!
Dins del projecte “Cuides el millor instrument que tindràs mai?”, impartit a 3r d’ESO i on fem codocència entre les matèries d’Ed.Física i Biologia, hem realitzat un taller-concurs de batuts saludables.
L’objectiu és potenciar la ingesta diària… ESO, ESO 3, ESO 3A, ESO 3B, Portada 1

Escriptura científica a l’Aula d’Acollida

Ara que som al tercer trimestre i després de molt esforç i pràctica, els alumnes d’Aula d’Acollida han fet una feina d’escriptura científica i la posterior lectura en veu alta, en català, de les seves creacions. Ha estat una feina engrescadora i motivadora que sembla… Aula Acollida, Portada 0

#repteInsVerdaguer 7

Es tracta d’un d’aquests desafiaments en els quals entra en joc la memòria visual, ja que en ser 100 objectes els que estan dibuixats, cal tenir molt localitzats quins són aquests objectes que estan repetits.
L’objectiu del repte visual és trobar quins són els 3 objectes… El repte Ins Verdaguer, Portada 0

El nostre Sant Jordi 2021

Hem passat una jornada de Sant Jordi agraïda i lluminosa al pati de l’Institut Verdaguer. Ens han acompanyat les veus dels nostres alumnes que han llegit textos  de poetes i escriptors  italians, russos, anglesos, castellans i catalans. Hem recordat en la seva  llengua nadiua com… Batxillerat, ESO, General, Portada 0