Creem el Parc-EduLab a l’Institut Verdaguer de la Ciutadella

El projecte Parc_EduLab a l’Institut Verdaguer, presentat a la convocatòria de pressupostos participatius de l’Ajuntament de Barcelona, ha passat a la següent fase. Vam ser el projecte de Ciutat Vella que va recollir més suports! Moltes gràcies a tots!

Del 10 al 20 de juny necessitem el vostre vot!

We learn Stop Motion

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO A, dins de l’assignatura d’anglès, han dut a terme un projecte que ha consistit a crear una petita producció audiovisual Stop Motion.
Stop Motion és una tècnica d’animació que consisteix en capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de… ESO, ESO 3, ESO 3A, Portada 0

#repteInsVerdaguer 12

Aquesta setmana us proposem un repte senzill. Un jeroglífic és un sistema d’escriptura en el qual els conceptes estan representats mitjançant dibuixos o signes gràfics.
Així doncs, mirant el jeroglífic de la imatge…
Quant temps fa que vius al teu barri?
Esperem les vostres respostes!!!

Repte tret de… El repte Ins Verdaguer, Portada 0

Marshmallow Challenge

Els i les alumnes/as de primer d’ESO practiquen el treball col·laboratiu i la creativitat amb el Marshmallow Challenge a l’assignatura d’educació emocional.
Què és el Marshmallow Challenge?
És un repte inventat per Tom Wucej, un pioner tecnològic, escriptor i professor universitari canadenc. És un repte molt senzill: Els… ESO, ESO 1, ESO 1A, ESO 1B, ESO 1C, Portada 0

Xerrada sobre la diversitat sexual

El 17 de maig és el Dia Internacional contra l’homofòbia i la bifòbia i la transfòbia. El 20 de maig, a l’espai de tutoria, va venir el Miquel del Punt Jip per fer-nos una xerrada sobre diversitat sexual. Va parlar sobre les diferents maneres d’identificar-se… ESO, ESO 1, ESO 1B, Portada 0