We’re off to Katowice, Poland!

Ja fa un parell d’anys que l’alumnat de l’INS Verdaguer participa en l’intercanvi amb Katowice, Polònia, una experiència que ajuda a conèixer altres realitats i persones i enriquir-se tant cultural com personalment.

Hem combinat les classes d’anglès amb visites i excursions com ara el poble de Pszczyna, de nom impronunciable, amb el seu magnífic castell del segle XIX; Cracòvia, on vam fer una visita guiada desafiant pluja i vent i Katowice, ciutat molt vinculada a les mines de carbó que ha sabut reinventar-se sense perdre la seva essència i caire de l’era soviètica.

El programa d’aquest any ha donat molt protagonisme a la estada en família i els nois i noies han pogut gaudir de tardes divertides amb els seus amfitrions, alhora que posaven a prova el seu anglès i es coneixien millor.

L’últim dia els polonesos ens vam acomiadar amb una festa en la que va participar tota l’escola. Vam cantar i ballar danses tradicionals. Va ser una celebració molt especial.

Ens portem molts records d’aquest viatge i venim molt contents del tracte afectuós i la generositat dels nostres amfitrions polonesos. En quatre mesos ens tornarem a veure i compartirem més experiències junts!

Comentaris d’alumnes :

My Polish family was very welcoming and I really enjoyed the activities and the company of my partners’ (Maria)

The exchange was awesome ! Meeting new people and making new friends was fantastic !’ (Malena)

I’m very happy with my Polish partner and family. It has been a great experience ! (Lucas)