Visc, Convisc… Participo!

Al llarg del mes de novembre, l’alumnat de 2n d’ESO participa en el projecte “Visc, Convisc… Participo!”, que fomenta la participació dels joves com a eina d’aprenentatge, desenvolupa les seves habilitats comunicatives i la seva capacitat d’organitzar-se.

El dimarts 17 i els dijous 19 de novembre han tingut la tercera sessió del projecte, que s’ha encaminat a fomentar la participació dels joves en el centre. La dinàmica de la sessió consistia en un joc de rol on l’alumnat simulava tant una assemblea d’estudiants com una reunió del Consell Escolar del centre.  Els grups classe s’han dividit en dos i han ocupat espais diferents.

Pensar, planificar, debatre i consensuar… no sempre és fàcil. D’aquesta manera aprenen de primera mà l’estructura participativa del centre i com s’han d’organitzar per arribar a acords.

Sara Gràcia