Pràctica tinció de Gram

Els alumnes de Biologia de 2 BAT han ensenyat a fer la  tinció GRAM de bacteris (que van realitzar la setmana passada a l’institut Bonanova) als alumnes de Reptes Científics de 1 BAT.
Aquesta vegada, hem treballat al nostre laboratori de Biologia de l’institut Verdaguer i… Llegeix més»

Celebrem el 8 de Març

Al llarg de la primera setmana de març l’alumnat de CIATE de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat ha preparat activitats relacionades amb el Dia Internacional de la Dona per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.
Després de veure un vídeo sobre el motiu… Llegeix més»

Sortida Cosmocaixa amb 4rt ESO

Els alumnes de Biologia i Geologia de 4 ESO han gaudit avui de tota la informació i exposicions del museu del Cosmocaixa on han realitzat tres tallers: Dinosaures, Evolució i Sostenibilitat d’un bosc.

De marxa fent esport!

Des del programa PAE de l’Ajuntament de Barcelona 3r d’ESO ha pogut participar en el projecte: De Marxa Fent Esport.
Hem visitat dos centres esportius de la ciutat: CEM COLOM i CAN RICART i l’alumnat ha pogut executar activitats dirigides com: spinning, tonificació, zumba, combat i… Llegeix més»