Atletes per un dia!

A les sessions d’educació física els alumnes d’ESO practiquen jocs, activitats físiques i diferents esports. A primer curs de l’ESO  coneixem l’atletisme i provem diverses modalitats. Aquesta setmana hem tingut l’oportunitat de practicar el que hem après al pavelló a la pista d’atletisme de la Mar Bella.

Hem fet proves de velocitat i mig fons, salt d’alçada i llargada i llançament de pes. També hem participat en proves sensorials en les que hem comprovat com les persones amb visió reduïda o que van amb cadira de rodes participen en algunes proves.

A les pistes de la Mar Bella hi entrenen un parell de clubs de Barcelona: el KNLTS i el Barcelona Atletisme. L’organització ha dit que qui vulgui pot demanar de provar una sessió i veure si l’atletisme és l’esport que els agrada.

A la trobada hem coincidit amb altres escoles de Barcelona, tot plegat una experiència fantàstica!