Celebrem Sant Jordi 2024!!!!

El dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi a Catalunya, es va celebrar  al nostre institut amb diferents tallers de punts de llibres i jocs de 1r a 4r.ESO i un concurs literari i de dibuix per a tots els alumnes del centre des de 1r.ESO fins a 2n. de Batxillerat.

La festa literària va anar  acompanyada també d’actuacions musicals amb el suport de la Riborquestra, que participa en el nostre  institut fent una col·laboració en l’àrea de  música i facilitant que tots els alumnes toquin algun instrument musical. Un alumne de 3r.ESO va col·laborar en la presentació del concurs literari. Els alumnes del taller de Sant Jordi també han col·laborat en aquest acte elaborant artesanalment punts de llibres per als  premiats. El concurs literari es va desenvolupar al pati, en un  matí clar i assolellat, les tempestes dels darrers dies en van donar una treva molt amable, i tot va anar rutllant tal com teníem previst.

El lema d’enguany del nostre concurs literari ha estat  “El mar”, sota aquest títol vam escoltar poemes i textos d’escriptors en les diferents llengües que es parlen o s’estudien a  l’institut: urdú, xinès, anglès, català, castellà, llatí, japonès, àrab,  francès, italià, romanès i alemany. Els  alumnes que parlen aquestes llengües van posar veu a aquests textos sobre el mar, i tots vam escoltar molt atents com sonava aquell text en aquella llengua. Va ser tot un plaer! Tot seguit el concurs literari i el concurs de dibuix per decidir la  portada de l’agenda del curs vinent també va anar desvetllant el misteri dels guanyadors. Què més us puc dir? Va ser una jornada molt bonica dedicada a la cultura.

Aquí podeu veure un breu vídeo del nostre Sant Jordi: