Un taller amb Apple a la Fundació Miró

Fa olor d’estiu a les aules, aprofitem l’avinentesa per explorar museus ben diferentment. Amb els alumnes de l’ESO hem visitat la fundació Miró d’una manera molt interactiva.

Apple ens va proposar un taller molt interessant i creatiu per fer amb els alumnes dins el museu. Es tractava de crear una paleta de colors a partir de quadres de Miró fent servir un ipad.

Els alumnes visitaven espais del museu tot fent fotos amb un ipad d’apple dels quadres que més els agradaven, tot seguit descodificaven els colors que volien d’aquell quadre i anaven creant una paleta personalitzada de colors.Amb aquesta paleta de colors, tants com volien, creaven i pintaven de manera interactiva les seves obres d’art.

L’experiència va ser molt positiva, un manera diferent de visitar un museu. Els alumnes en van gaudir molt i van crear allí mateix obres d’art interactives. L’art i la virtualitat per inspirar, llavors es va formar l’obra.