Experimentant amb el puntillisme

A 1r d’ESO i des d’Educació Visual i Plàstica (Míriam Lanzaco) i Anglès (Glòria Serrate), estem treballant el puntillisme inspirant-nos en les obres dels aborígens australians. Hem observat algunes obres contemporànies i les seves pintures rupestres. Els alumnes estan aprenent els símbols que utilitzen els aborígens en les seves obres i els estan traduint al català i castellà per crear un diccionari visual d’aquests símbols.

Avui cada alumne ha escollit un símbol i estan experimentant amb el puntillisme aplicat amb aquarel·les.

Continuarà!!

Míriam Lanzaco i Glòria Serrate