Trobada alumnes alemanys de l’institut Geschwister Scholl-Gymnasium i l’Institut Verdaguer

El 14 de febrer els alumnes de 3r i 4rt de la ESO han pogut practicar el seu alemany amb alumnes d’un institut de secundària d’Alemanya de la ciutat d’Aquisgrà.

Preparem amb entusiasme i il·lusió la trobada i ens presentem a través de la plataforma cooperativa PADLET , on escrivim sobre nosaltres, les nostres aficions i gustos. També tenim l’oportunitat de fer un tour virtual per la seva escola a Alemanya, gràcies al vídeo que ens han enviat.

Ha arribat el dia de la trobada i els alumnes de l’Institut Verdaguer els expliquem com és la nostra escola i el sistema escolar al nostre país . En grups de cinc els ensenyem el nostre institut i parlem amb els alumnes de l´aula d´acollida.

Tot seguit, iniciem la nostra rallye pel barri de la Barceloneta i coneixem indrets d’aquest barri l’aplicació del mòbil del Goethe Institut “App durch Barcelona”. Ens ho hem passat genial! i esperem poder-nos trobar de nou.