Taller al Caixafòrum en el marc del projecte “En Residència”

Durant aquest mes de novembre els alumnes de “En Residència” vam fer una visita-taller al Caixafòrum en el marc de l’exposició titulada “Una certa obscuritat”. Els van acompanyar la seva professora de plàstica i del projecte En Residència Míriam Lanzaco i l’artista del projecte Adrian Schllinder.

En aquesta visita se’ls va oferir una introducció a peces seleccionades i una visió general de l’exposició, donant als alumnes la possibilitat de descobrir i explorar l’art contemporani d’una forma propera, amena i diferent.

Allà van descobrir moltes coses, com per exemple que el quadre de La Gioconda de Leonardo de la paret del “Saló Carré” va ser robat l’any 1911 i que aquest fet va despertar l’interés de molts visitants i va provocar que durant aquell període augmentés considerablement el nombre de visitants!!!! Aqui podeu veure la fotografia del diari “le Petit parissien” que anunciava la desaparició del famós quadre.
També van comprendre altres aspectes relacionats amb les xarxes socials i la importància que socialment han adquirirt aquestes xarxes fins a tal punt que molts cops es fan fotografies abans que parar-se a observar, reflexionar o gaudir d’un quadre.