El CIATE arriba al Verdaguer!!

Al Verdaguer estem d’enhorabona! El consell Català de l’Esport i inspecció educativa han acceptat la iniciativa d’ofertar dins del nostre pla d’estudis, una nova optativa a 4t d’ESO: CIATE.

El CIATE és un curs d’iniciació a tècnic esportiu amb titulació oficial de l’Escola Catalana de l’Esport que els dóna l’oportunitat de treballar/col·laborar, per a exemple, com a ajudants de monitor esportiu en activitats extraescolars. Al nostre centre impartim la modalitat 2D: Joc i Esport en edat escolar.

Les sessions tenen una durada de 3h setmanals i les imparteix una docent d’Educació Física del centre.

Durant tot el curs, els continguts teòrics-pràctics apresos els podrem portar a la pràctica real amb l’alumnat d’alguns centres de primària del barri (en horari lectiu i extraescolar), que de bon grat han volgut col·laborar amb la nostra proposta i ens han obert les portes.

Aquest mes de novembre, per començar a practicar metodologies i activitats de dinamització apreses, l’alumnat del CIATE ha intervingut puntualment a les sessions d’Educació Física de 1r d’ESO del nostre centre. Sens dubte, tot un repte personal amb un resultat excel·lent.

Gràcies a les Escoles de primària per ser facilitadores d’aprenentatge.

Nosaltres, continuem apostant per la formació i futur del nostre alumnat.