We learn Stop Motion

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO A, dins de l’assignatura d’anglès, han dut a terme un projecte que ha consistit a crear una petita producció audiovisual Stop Motion.

Stop Motion és una tècnica d’animació que consisteix en capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que, visualitzant-les ràpidament, hom creu que l’objecte es mou.

Durant el procés de realització, l’alumnat ha aprés nou vocabulari en anglès i ha fet ús de la competència digital per crear la peça final.

En la primera sessió del projecte es va explicar la tècnica stop motion, mostrar exemples i es va realitzar un “brainstorming” (pluja d’idees) per definir la història. En les següents sessions, cada grup va planificar la seva producció completant un “story template” (plantilla de la història) i va dibuixar un “storyboard” (guió gràfic). Finalment, utilitzant l’aplicació Stop Motion Studio, dos dels grups van poder gravar i posar àudio als seus curtmetratges amb un resultat molt divertit! Esperem que us agradin!

Eva Écija