Mesurem la qualitat de l’aire

Tal i com us vàrem informar al mes d’abril, l’alumnat de 1r de Batxillerat del científic-tecnològic va iniciar un projecte transversal.

Aquesta setmana han conclòs la feina amb el disseny de la caixa, tall de les peces amb la talladora làser i corresponen muntatge.

Us deixem una petita mostra del producte final tot desitjant que la gaudiu com ho han fet l’alumnat i professorat intervinent en aquest projecte.

Moltes gràcies a la Bea i Lorea, tecnòlogues de l’Ateneu de fabricació  La Fàbrica del Sol, per la seva inestimable ajuda.

COMISSIÓ DE SOSTENIBILITAT