Som sostenibles i ho celebrem al Saló de Cent de l’Ajuntament!

El dimecres 20 de novembre hem assistit a l’acte de benvinguda al nou curs 2021-22 dels centres educatius que participem al programa Escoles+Sostenibles.

El fil conductor de tot l’acte ha estat l’alimentació sostenible, donat que aquest 2021 Barcelona és la Capital Mundial de l’Alimentació Sostenible. Durant una estona tots els assistents (alumnat, famílies, professorat i Ajuntament) ens hem convertit en els ingredients imprescindibles per elaborar una recepta saludable, amb productes de proximitat i de kilòmetre 0.

Com que l’Institut Verdaguer renovava el seu projecte triennal, dos representants de l’alumnat han recollit la placa commemorativa que ho confirma. Hem volgut també que en aquest acte ens acompanyessin algunes de les persones del Taller Sant Jordi que col·laboren amb nosaltres en projectes com els referits a la biodiversitat del Parc de la Ciutadella enguany emmarcat dins del programa Tinguem Cura del Planeta. Amb la seva tasca ells també aporten el seu granet de sorra a la sostenibilitat de l’institut.

Esperem poder seguir treballant conjuntament fent de la nostra ciutat i del nostre entorn un espai més sostenible per a tots.

Sara Gràcia