Punt JIP a l’hora del pati

Què és el servei JIP (Jove, Informa’t i Participa)

És un servei d’informació i dinamització per l’alumnat de l’ESO. Ens trobeu un cop per setmana al pati del centre i ens podeu preguntar qualsevol cosa! Ens trobareu també a les aules fent càpsules informatives sobre sexualitat, gènere, salut, sostenibilitat… i també podeu participar de les activitats de diades internacionals en el pati: el dia per l’eliminació de la violència en vers les dones, per la pau i no-violència, contra el racisme, contra la LGTBIfòbia… entre d’altres.

També fem acompanyament a les delegades i conselleres del centre, comissions d’alumnes i assemblees!

A més si tens alguna idea o proposta d’activitat no ho dubtis i comparteix-la amb nosaltres! Intentarem trobar la manera de portar a terme la teva idea!

Si tens qualsevol consulta, inquietud o vols conèixer que t’ofereix Barcelona no ho dubtis i pregunta’ns! Ens trobes a l’hora del pati!