Participem a la Setmana Bio per l’alimentació ecològica

Del 16 al 24 d’Octubre s’organitza a Barcelona la setmana Bio. És un esdeveniment en el que es celebraran tot un conjunt d’activitats (tallers, xerrades, visites…) amb l’objectiu comú de proporcionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològica entre la població, en el nostre cas entre l’alumnat de 3r d’ESO.

És en aquest curs de 3r ESO on realitzem el projecte de centre “Cuides el millor instrument que tindràs mai?”, on treballem de forma transversal conceptes sobre l’alimentació i hàbits saludables.

Participem de la Setmana Bio per a l’alimentació ecològica, amb la xerrada: Producció alimentària ecològica i biològica. És el mateix?

El nostre objectiu és facilitar informació a l’alumnat perquè conegui els beneficis per a la salut de tenir una alimentació ecològica, biològica i de proximitat. Saber interpretar els diferents certificats i les etiquetes d’aquests productes.

En definitiva, donar eines perquè siguin més crítics i conscients amb la compra alimentària setmanal, buscant sempre que sigui el més saludable possible.

Lourdes Centeno, Dept Educació Física