L’aula d’acollida fa cinema!

Divendres passat, 25 de novembre, els alumnes de l’aula d’acollida de 1r a 4t d’ESO vam realitzar una sortida a la facultat de comunicació de la UPF, on vam fer activitats entretingudes, com gravar unes quantes escenes del curtmetratge que estem fent amb el Parlante i també unes dinàmiques de grup que, tot i que semblaven jocs, en el fons eren per visualitzar la manera com ens organitzem entre els companys de classe. Els enregistraments van ser divertits, hi havia moltes càmeres, llums i, fins i tot, un croma verd amb el qual podíem canviar els fons. Tot era molt professional!

A mig matí una alumna de la universitat que organitzava un taller de roba de segona mà “anti Black Friday” ens va oferir a cadascun una peça de roba gratis reciclada perquè la personalitzem allà mateix al nostre estil amb uns materials que ens van deixar; amb això vam poder entendre la importància del reciclatge i el no comprar compulsivament.

Després els talleristes d’el Parlante i de la UPF ens van convidar a un entrepà, sucs, fruita i aigua. I, al final de tot, igual que els nostres companys a l’institut, vam llegir el manifest en commemoració del 25 de novembre (Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona) i hi vam fer un minut de silenci, en record de les dones i infants víctimes d’aquesta xacra social.

Sofia Cárdenas (1r d'ESO A)