25N, ni una més!

El divendres 25 de novembre, Dia internacional per l’erradicació de la violència contra les dones, hem volgut recordar a totes les víctimes que han perdut la vida per aquest motiu. Per això abans de l’hora d’esbarjo, tot l’alumnat i professorat del centre s’ha concentrat al pati.

Allí el Martí i la Carme han llegit un manifest en contra del greu problema de la violència vers les dones que avui dia estem patint i contra el que volem lluitar. Tot seguit, hem fet un minut de silenci per recordar les dones que han perdut la vida per aquest motiu.

Al llarg de la setmana, a les hores de tutoria s’han fet diferents activitats i dinàmiques relacionades amb aquest problema i l’alumnat de batxillerat ha fet un mural amb mans esteses plenes de desitjos i de bones intencions per tal de fer entre tots una societat més justa, democràtica i tolerant.

Sara Gràcia