Alumnes de l’Institut Verdaguer surten a la CCMA

Amb la col·laboració de la reconeguda cooperativa ecològica IMPULSEM el Centre ha donat continuïtat al nostre compromís social i mediambiental de promoció dels mitjans de transport ecològics, econòmics, saludables i sostenibles.

I ho hem fet ampliant els nostres aparcaments de patinets i monopatins que tant fa servir l’alumnat per desplaçar-se al Centre. Tot això és un exemple a seguir per part de tota la comunitat educativa i hem estat objecte del reportatge següent aparegut a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals realitzat per les periodistes Nerea Colomé i Raquel Navarro.

Neus, Ariana, Bruno i Hugo (alumnes de 4t d’ESO)

Noticia: Alumnes de l’institut Verdaguer de Barcelona amb dificultats en els estudis fabriquen un pàrquing de patinets pel centre