Mesurem la qualitat de l’aire!

El passat dimecres 24 l’alumnat de 1r de batxillerat del científic-tecnològic va iniciar un projecte transversal on participen les matèries de Ciències pel món contemporani, Matemàtiques, Física i Tecnologia Industrial amb la col·laboració de La Fàbrica del Sol i dins del marc d’Escoles + Sostenibles.

Aquest projecte consisteix en determinar la qualitat de l’aire en espais tancats mitjançant el disseny i construcció de mesuradors de CO2.

La primera sessió va consistir en visitar les instal·lacions de La Fàbrica del Sol on l’alumnat va poder conèixer les diferents tècniques d’impressió per tal de determinar quina seria la millor per fer la construcció de la caixa que contindrà tota l’electrònica.

Seguirem informant,

COMISSIÓ DE SOSTENIBILITAT