Tòfones del Garraf

Les tòfones del Garraf és una de les darreres creacions del professorat de cuina de grau superior, per poder explicar el procés de creació / elaboració d’un plat a l’alumnat. Darrere del plat tenim unes quantes hores de preparació prèvia, estudi de la recepta i classe teòrica per explicar els conceptes als alumnes.
El nostre professor David Reig ha dissenyat aquesta idea, on la tòfona està enterrada a la sorra i els alumnes l’han desenvolupat perfectament ?. El plat totalment comestible, està pensat perquè l’alumnat de sala interactuï amb el client final (que amb les mans ha de desenterrar la tòfona). Aquest és un dels plats inclòs al menú dels espigalls que estem elaborant fins Divendres 14.