Menjador escolar

Curs 2023/24:

Us oferim la possibilitat de que el seu fill/filla pugui gaudir dels serveis del nostre menjador escolar durant el curs escolar.

El Departament d’Educació ha determinat que el preu del menjador escolar sigui:

• Comensals esporàdics: 7,19€ (es paga a la consergeria del centre, fins a les 13:00 hores, el dia que l’alumne vol dinar).
  • Comensals habituals: 6,54€ (són comensals habituals els que tenen el menjador domiciliat i es queden dos dies o més a la setmana). Si s’opta per aquesta opció s’ha d’emplenar el següent document i entregar a consergeria, junt amb una fotocòpia del número de compte corrent, o enviar-ho per e-mail a factures@iessitges.cat.

A més, el centre ofereix menú per emportar: 8 €. (Preus aprovats per Consell Escolar en acta de 15-11-2022)

Si es vol canviar de modalitat sent comensal habitual, s’ha d’informar a l’administradora abans del dia 20 del mes, per a començar a aplicar el canvi al mes següent.

Domiciliació bancària menjador escolar curs 2023-24

Els preus venen marcats per la RESOLUCIÓ EDU/843/2023, de 9 de març.

Recordem que tot alumne que pateixi alguna al·lèrgia o segueixi alguna dieta específica (diabetis, intolerància al gluten, etc.,) ho ha de fer saber als responsables del menjador escolar del centre sempre aportant un informe mèdic que ho acrediti.

El menjador escolar començarà el dimarts 19 de setembre del 2023.

Els pagaments domiciliats s’efectuaran a mes vençut.

En el moment que hi hagi un retorn de rebut, s’avisarà a la família que haurà d’abonar el recàrrec bancari de retorn. Si en el termini de 10 dies no es fa efectiu es procedirà a donar de baixa aquest servei.

Qui rebi qualsevol tipus d’ajuda del Consell Comarcal, Ajuntament, etc., ho ha de fer saber a l’administradora del centre.

L’alumne que no compleixi les normes de convivència del centre, no podrà fer ús d’aquest servei i pot causar una sanció segons les normes generals de convivència del centre.

Els comensals habituals que per qualsevol motiu no pugui assistir al menjador, hauran d’avisar el mateix dia presencialment a consergeria o per correu electrònic consergeria@iessitges.cat abans de les 12 h. En cas de no avisar, se li cobrarà el 100% del servei.