Aturada alumnat

Benvolgudes famílies,
Avui a les 13:00, alguns alumnes s’han adherit a l’aturada convocada pel Consell de delegats del centre, de la qual s’ha informat en notícia a la pàgina web aquest matí a primera hora. La participació d’aquest alumnat en l’aturada ha quedat reflectida en un retard a… Llegeix més»

Vaga d’alumnat

L’assemblea de delegats del centre ha acordat fer una aturada avui dimecres 16 de 13:00 a 13:30 al pati de l’entrada, i a la tarda de 18.30 a 19:00 a l’entrada del centre.

Dijous 17 i divendres 18 secundaran la vaga convocada pel Sindicat d’estudiants.

Us recordem… Llegeix més»

Reunió informativa Programa de Mobilitat Erasmus+

Benvolguts alumnes de CFGS;
El proper dijous 17 d’Octubre a les 15h a l’aula 13v es farà la primera reunió informativa sobre el programa de mobilitat Erasmus+.
Tots aquells alumnes de CFGS que estigueu interessats en realitzar pràctiques a l’estranger aquest curs no dubteu en venir.
Moltes gràcies!
Marc… Llegeix més»