Serveis externs per a l’alumnat: Salut i Escola i EMOOD

Amb l’objectiu de millorar la salut dels nostres adolescents, el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya posa al servei de l’alumnat del centre els programes “Salut i Escola” i “EMOOD”.

En tots dos serveis, l’alumnat ha d’apuntar-se als llistats que hi ha a consergeria, per poder organitzar de manera més eficient el temps d’atenció a cadascun.

Salut i Escola

Al nostre institut, la infermera Blanca és la professional referent del centre de salut i la seva consulta està ubicada al despatx de l’edifici Roig tots els dimecres lectius de 10 h a 11.45 h aproximadament. A ella s’hi pot adreçar qualsevol alumne/a que busqui assessorament en temes relacionats amb salut general, alimentació o sexualitat.

Per a més informació, podeu consultar la pàgina web del Departament d’Ensenyament del Programa Salut i Escola.

EMOOD

A partir del 28 de febrer de 2023, es posa en marxa també el servei EMOOD.  L’Ainhoa és la professional referent d’aquest servei que se centra, sobretot, en temes relacionats amb salut emocional.