Preparats per la 5a Setmana de les llengües!

Un any més, des de l’institut tornem a celebrar la Setmana de les llengües, aprofitant una diada cultural tan important a casa nostra com és Sant Jordi. En motiu de la 5a edició de la Setmana de les llengües, la setmana vinent -del 17 al 21 d’abril- els passadissos i aules del centre es tenyiran amb diferents cultures i llengües, donant a veure la diversitat que existeix a l’institut i promovent la convivència de totes les cultures.

Durant aquesta setmana, l’alumnat realitzarà activitats i exposarà produccions fetes a classe amb l’objectiu de difondre i donar importància a la gran diversitat cultural que conviu al centre, així com promoure el respecte per totes les llengües i cultures del món. Tot això, conclourà amb la celebració de l’esperada diada de Sant Jordi, repleta de tallers, activitats i premis.

A més, aquest any volem interpel·lar més que mai a tot l’alumnat, professorat i personal del centre, així que tenim un petit joc preparat. Vols posar a prova la teva destresa identificant diferents llengües? Presta atenció a les cançons que sonaran per l’institut durant la Setmana de les llengües i participa al joc a través de l’Instagram @institutjrbenapres.

“Vols fer el teu món més gran? Aprèn llengües.”