ESCAPE ROOM DIGITAL

El passat 29 de març, l’alumnat de 1r ESO va participar a l’ESCAPE ROOM DIGITAL nacional on hi van participar quasi 40.000 alumnes de tota Espanya, Centreamèrica i Sud Amèrica. L’alumnat va saber cooperar amb el seu equip per aprendre sobre diverses àrees com les socials, la biologia, les matemàtiques, la música o la llengua.

Aquest ESCAPE ROOM DIGITAL té lloc un cop a l’any i té com a objectiu posar a prova a l’alumnat amb una metodologia de gamificació en la qual han de col·laborar per desxifrar els diferents reptes i a l’hora aprendre conceptes importants per conservar el planeta.

Aquí teniu el tràiler de presentació i el web amb la informació.

L’alumnat va gaudir molt de l’experiència i esperem que l’any vinent tornar a participar-hi.