L’Institut tindrà una representant al programa Joves i Ciència

La Laia Sabaté, alumna de 4t B, ha estat seleccionada per participar al programa Joves i Ciència de la Fundació Catalunya-la Pedrera. Només cinquanta alumnes de tot Catalunya poden participar en algun dels cinc projectes científics de què consta el programa. Aquest estiu farà una estada a les Planes de Son amb la participació de científiques i científics capdavanters en recerca. El proper estiu farà una estada en un centre de recerca de Catalunya, i al tercer estiu del programa, l’estada serà en un centre de recerca estranger. Esperem que tregui profit d’aquesta fenomenal experiència i que ens en faci partícips durant els propers cursos a l’institut.
Enhorabona Laia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *