Arbre canvi climàtic

L’aportació dels alumnes de 4rt contra el canvi climàtic. Fa quinze dies, que es va fer molt ressò de la campanya engegada per una estudiant sueca per pressionar els polítics a actuar enfront el canvi climàtic.

Al nostre centre, unes alumnes de 4rt de la ESO han aportat un arbre (una perera) a l’hort de l’institut. Durant dos patis han cavat el forat per plantar-lo i els alumnes de 1er s’encarreguen de regar-lo i fer-ne el seguiment.

Ha estat una iniciativa plantejada per l’Emma Roca i seguida directament per la Júlia López, la Laura Barba i  la Sira Musachs.

Felicitats i moltes gràcies noies!

Veure fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *