Xerrades Tecnològiques 2023

El departament de Tecnologies de l’Institut ISQV ha tornat a organitzar les xerrades tecnològiques realitzades per familiars (mares, pares, germans…) dels alumnes del 1r de Batxillerat tecnològic.

Hem convidat a familiars que treballin en algun àmbit de la tecnologia (enginyeries, arquitectura, instal·lacions, electrònica, informàtica, etc.) per tal que puguin compartir amb els alumnes els seus coneixements i la seva experiència laboral. Tot i la complexitat d’haver de venir a fer les xerrades en horari de matí, estem molt agraïts i satisfets de les propostes que hem rebut per participar-hi.

Enguany hem gaudit dels coneixements dels pares dels alumnes Sergi Barceló i Roc Martin, que ens han explicat diversos aspectes tecnològics de les empreses on treballen. Igual que el curs passat, han estat un èxit absolut, ja que els alumnes les han trobat molt interessants i enriquidores.