Redissenyem l’hort !

Enguany hem començat de nou a remodelar el petit paisatge de la zona de l’hort. L’alumnat de primer d’ESO comparteix aquest curs l’espai amb l’alumnat de tercer, d’aquesta manera, els qui ja tenen experiència col·laboraran amb aquells que hi treballaran per primera vegada. Entre tots hem fet les primeres tasques d’adequació i planificació dels propers cultius per l’hort d’hivern.

Aquesta setmana hem plantat «les llavors» del primer gran projecte: els calçots! Durant els propers mesos treballarem coordinadament per fer-los créixer de manera eficaç i poder-ne gaudir a finals d’hivern. És una tasca en què cal posar en pràctica la paciència, l’observació dels canvis i el respecte per la feina de tots i totes. També hem arreglat i començat a plantar els bulbs de flors de primavera a les parcel·les tradicionals i als caixons, llegums, escaroles, remolatxa, pastanaga… hi ha qui descobreix que no totes les hortalisses són verdes!

A més, en alguna de les sessions podrem veure com els més grans fan classe tranquil·lament al costat de l’hort, gaudint del privilegi de l’aula ambiental del centre.