1r premi Treballs Acadèmics Sergi Mingote

La Fundació RIVUS lliura els guardons del VI Premi de Treballs Acadèmics Sergi Mingote durant el IV Congrés de l’Aigua a Catalunya

El treball de recerca “Recuperem el torrent de la Betzuca?”, de l’Elisabet Fernández i del Pau Figueres han estat  guanyador del 1r Premi ex-aequo del VI Premi de Treballs Acadèmics Sergi Mingote, convocat per la Fundació RIVUS.

La cerimònia de lliurament d’aquests guardons es va celebrar el dia 20 d’octubre de 2021 a l’Auditori CosmoCaixa en el marc del IV Congrés de l’Aigua a Catalunya, organitzat per l’Associació Catalana d’Amics de l’Aigua (ACAA).

L’acte de lliurament va comptar amb  la presencia de Míriam Rose,  ambaixadora de la Fundació Rivus,  qui va ser l’encarregada de lliurar els premis als alumnes. També va comptar amb la presència de Josep Monràs, president de la Fundació RIVUS, i Xavier Latorre, president de l’ACAA. Monràs va fer entrega dels reconeixements atorgats als centres educatius dels alumnes.

Veure vídeo

Veure fotos